marketing op een manier die bij jou past

Renske-8.jpg

Hi ambitieuze vrouwelijke ondernemer!

  • Denk jij bij ‘marketing’ vooral aan slinkse verkooptrucjes?

  • Doe je aan marketing ‘omdat het moet’, maar vind je het echt niet leuk?

  • Voel je je je vaak overweldigd door alle mogelijkheden die marketing biedt?

  • Kost je marketing je veel tijd, maar levert het je te weinig op?

I’ve got you covered.

Mijn naam is Renske Holwerda en ik ga jou helpen bij het opzetten van een marketingstrategie die bij jou past.

Vergeet alle adviezen over hoe vaak je een nieuwsbrief moet versturen en hoe vaak en wanneer je op Facebook, Instagram en LinkedIn moet posten.

Met mijn aanpak ga je terug naar de basis en wordt marketing weer leuk. Als bonus krijg je er nog een ervaren copywriter bij ook!

Nieuwsgierig geworden? Plan dan gauw een gratis en vrijblijvend online kennismakingsgesprek in, zodat we kunnen kijken of er een klik is tussen ons!

(of lees eerst meer over mijn aanpak: minimalistische marketing)

(MARKETING)TEKSTEN

Schrijven gaat je op zich best aardig af, maar je vraagt je af of je wel de juiste snaar raakt bij je lezers. Veronderstel je niet te veel voorkennis? Gebruik je geen onbegrijpelijke vaktermen? Lezen je blogposts eigenlijk wel lekker weg? En zetten je salesgerichte teksten wel aan tot actie? Ik ben niet alleen een marketingprofessional, maar ook een zeer ervaren copywriter en redacteur.

Ik help bij jou bij teksten zonder opsmuk, waarmee jij het gewenste doel bereikt.

E-MAILMARKETING

Social-mediakanalen komen en gaan. Het is dus erg belangrijk dat je je potentiële klanten ook via e-mail kunt benaderen. Door regelmatig een nieuwsbrief te versturen, houd je het contact warm. Heb jij geen idee wat je in je nieuwsbrief moet zetten? Word je al nerveus bij het idee dat je elke week een nieuwsbrief met 5 artikelen moet versturen? Je moet helemaal niks.

Ik help jou bij het ontwerpen van een nieuwsbrief die bij jóú past.

SOCIAL MEDIA

Als ondernemer kom je er niet onderuit op de een of andere manier zichtbaar te zijn op social media. Maar voor welk kanaal of welke kanalen kies je dan? Wat zet je erop? Hoe voorkom je dat het maken van content je zeeën van tijd kost? En misschien nog wel het belangrijkste: hoe zorg je ervoor dat social media LEUK wordt voor jou? Alleen wat je leuk vindt, houd je immers vol.

Ik help jou bij het opstellen van een slimme socialmediastrategie.

riccardo-pelati-221261.jpg

Kom jij ook bij de exclusieve Regel Renske Tribe?

Yup, ik weet het, content creëren voor je online kanalen kan een behoorlijk overweldigende klus zijn.

Maar gelukkig is er de Regel Renske Tribe!

Meld je aan en je krijgt maximaal 2 keer per maand inspiratie en handige tips en tricks om het monster dat online marketing heet te tackelen! Whoohooh! *toont spierballen*

Kom jij erbij?

Door je aan te melden geef je mij toestemming om je naam en e-mailadres te verwerken om jou deze nieuwsbrieven te kunnen toesturen. Zie mijn privacyverklaring voor meer informatie.

 

Wat klanten over mij zeggen

 
Sinds ik met Renske samenwerk, zijn er 4 nieuwsbrieven verschenen die mij al diverse nieuwe aanvragen hebben opgeleverd, staan er diverse blogs op mijn site, zijn mijn webteksten onder handen genomen en heb ik een heel aantal tips voor handige tools gekregen voor mijn bedrijf. Renske heeft inmiddels dan ook een heel speciaal plekje ingenomen binnen mijn bedrijf.
— Esther van der Meer | MEER over Cijfers
Renske-13.jpg