E-MAILMARKETING

E-mailmarketing, is dat niet op sterven na dood? vraag je je misschien af. Nee hoor. Sterker nog: het is nog altijd een van de goedkoopste en meest effectieve manieren om je (potentiële) klanten te bereiken. Ze hebben je zelfs expliciet toestemming gegeven om hen te mailen. Je zou dus wel gek zijn om daar geen gebruik van te maken!

Als copywriter heb ik de afgelopen jaren honderden e-mails geschreven. Nieuwsbrieven, uitnodigingen voor events, salesgerichte mails, noem maar op. 

Ik weet inmiddels wat wel en niet werkt en nu wil ik de kennis die ik opgedaan heb graag inzetten om jouw e-mailmarketing naar een hoger niveau te tillen.

Wat ik concreet voor je kan doen

  • Met je meedenken over een nieuwsbrief die wél gelezen wordt

  • Teksten voor je nieuwsbrief schrijven of redigeren

  • Je e-mailmarketingprogramma voor je inrichten

  • Je nieuwsbrief klaarzetten in je e-mailmarketingprogramma

  • Planning maken voor je nieuwsbrief, reminders sturen en jou achter de broek zitten om jouw deadlines te halen ;-)

  • Je helpen bij het opzetten van een mailflow (bijv. rondom je weggever)

PS: ik doe alles wat ik doe onder de vlag van minimalistische marketing).